Magazyn:

Dodaj

Produkt został dodany do koszyka

Koszyk

Biurka kontraktowe

10 znalezionych

Każda firma musi odpowiednio zaopatrzyć zarówno gabinety pracowników różnych szczebli i kierownictwa, jak i sale konferencyjne. Wybór odpowiednich biurek, które można ustawić w taki sposób, by stworzyć większy stół konferencyjny w dowolnym kształcie, jest niezwykle istotny. Doskonale sprawdzą się tu biurka kontraktowe. Mają one blaty wykonane z drewna, szkła hartowanego lub też z aluminium, dlatego doskonale wpisują się w każdy styl wnętrz. Szeroki wybór modeli jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów.

Zwiększony prestiż sal konferencyjnych dzięki odpowiedniemu umeblowaniu

W salach konferencyjnych mają miejsce spotkania biznesowe, szkolenia pracowników, a także prezentacje projektów. Dla korporacji, które z nich korzystają, bardzo ważne jest, aby zapewnić odpowiedni prestiż i wywierać wrażenie. Biurka kontraktowe tworzą atmosferę wytężonej pracy i sprzyjają burzy mózgów, zwłaszcza jeśli zestawione są z wygodnymi krzesłami i fotelami na kółkach, które zapewniają swobodę. Natomiast budowanie marki pracodawcy odbywa się także poprzez nowoczesne wyposażenie jego gabinetu. Wszystko to jest związane z pojęciem employer branding, według którego zarówno określone zachowania, jak i nawet wnętrza mają odpowiadać standardom firmy. Wszystko to przekłada się na budowanie relacji z klientem. Zatem wybór designerskich i trwałych biurek do gabinetu niewątpliwie też sprzyja budowaniu wizerunku danej firmy.

 

Leasing mebli kontraktowych

Firmy zwłaszcza na początku swojej działalności nie mają wystarczających środków, aby zakupić prestiżowe meble. Dlatego bardzo chętnie korzystają z opcji ich leasingowania. Taka możliwość otwarta jest dla wszystkich firm, które działają przynajmniej 6 miesięcy na rynku. Dzięki temu nie muszą pokrywać pełnej wartości wyposażenia. Uiszczając raty leasingowe, zapewniają sobie możliwość wykorzystywania najlepszej jakości mebli, takich jak biurka kontraktowe, na czas trwania umowy z producentem, a po jej zakończeniu mogą wykupić meble za ustalony procent ich wartości rynkowej.

 

Odpowiednie wyposażenie gabinetu w domu

Są zawody, które wykonuje się w domu i wymaga to zapewnienia odizolowanego od reszty domu miejsca, gdzie można wykonywać w spokoju swoje obowiązki. Wiele zawodów wymaga także wykonywania części pracy w domu. Dlatego niezwykle istotne jest odpowiednie wyposażenie domowego gabinetu. Jego niezbędnym elementem są biurka kontraktowe, które idealnie wpisują się w stylistykę zarówno nowoczesnych, jak i klasycznych wnętrz. W domowym miejscu pracy sprawdzą się biurka kontraktowe z nadstawką, dzięki, której nie będzie trzeba montować dodatkowych regałów, a wszystkie dokumenty będą zawsze pod ręką. To również doskonałe rozwiązanie w przypadku, kiedy dysponuje się bardzo małą powierzchnią i nie ma możliwości postawienia większej komody czy regału. Jeżeli kącik roboczy znajduje się w salonie, kontraktowe biurko stanowi również jego doskonałą ozdobę, idealnie komponując się z pozostałymi meblami. Na przykład wykonane z białego drewna świetnie pasują do tapicerowanych narożników lub skórzanej sofy w tym samym kolorze.

do góry
BLOG
STÓŁ WIGILIJNY
   Do świąt pozostało 6 tygodni. Choć to czas nadal odległy, gorączce świątecznej...
Praktycznie urządzona łazienka
Łazienka jest miejscem, w którym nie tylko o siebie dbamy. To również...
Mała jadalnia - miejsce do spędzania wspólnych chwil
Masz mało przestrzeni w domu czy mieszkaniu i uważasz, że nie da sie tam zorganizować...